Müügitingimused

1 Üldiste müügitingimuste kehtivus

1.1 Üldised müügitingimused kehtivad HOMEFASHION.ee e-poe klientide (edaspidi Klient) ja HOMEFASHION.ee omaniku Nictara Kaubanduse OÜ (edaspidi HOMEFASHION.ee) vahel kaupade ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2 Üldised tingimused ei saa vastuolus olla Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega ning vajadusel (vaidluste või puuduva informatsiooni puhul) on antud normidega täiendatud.

1.3 Lisaks käesolevatele Üldistele tingimustele reguleerivad Kliendi ja HOMEFASHION.ee vahelisi suhteid HOMEFASHION.ee hinnakiri ja väljakujunenud head tavad.

1.4 HOMEFASHION.ee jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ja hinnakirja ühepoolselt muuta oma tegevuse effektiivsuse, konkurentsivõimelisuse, edaspidise arenemise, teenuste ja kaupade sortimendi täiendamise või reorganiseerimise eesmärgil. Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad alates nimetatud informatsiooni ilmumise momendist leheküljel www.homefashion.ee. Kui Klient edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, siis Kliendi jaoks kehtivad tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.

1.5 HOMEFASHION.ee ja Klient soovivad kaubelda HOMEFASHION.ee internetilehekülje www.homefashion.ee kaudu käesolevas dokumendis sätestatud tingimustel. HOMEFASHION.ee e-poes tellimuse vormistades ning maksu sooritades, kinnitab Klient, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on sellega nõus.

2 HOMEFASHION.ee hinnakiri

2.1 HOMEFASHION.ee e-poes müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes ilma postikuluta ning sisaldavad käibemaksu 20%.

2.2 Kauba kohaletoimetamine maksab sõltuvalt kauba kogusest ja sihtkohast Eesti Vabariigi piires Itella SmartPOST vahendusel.

2.3 HOMEFASHION.ee jätab endale õiguse korrigeerida hindu. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil tingimusel.

2.4 Registreerudes HOMEFASHION.ee püsikliendiks, saab -15% sooduskoodi. Ostudele, soetud ilma sooduskoodita, ei saa nõuda soodustust tagantjärgi. Online sooduskood ei kehti poes aadressil Lõõtsa 6.  Soodustuskood kehtib täishinnaga ja kuni -20% toodetele. Allahinnatud toodetel -20% või üle -20%, sooduskoodi ei rakendata. Sooduskood kehtib ainult e-poes www.homefashion.ee.

3 Ostukorv ja tellimuse vormistamine

3.1 Kliendi ostukorv luuakse hetkest, mil ta on klikkinud lingile “Lisa Ostukorvi”, seejärel on võimalik jätkata toodete sirvimist või alustada tellimist.

3.2 Ostukorvis olevate toodete arvu, kogust ja toodete omadusi võib vaadata ja vajadusel muuta vajutades lingile „Ostukorv“

3.3 Tellimuse vormistamiseks vajutab Klient lingile "Vormista Tellimus", kus Klient peab sisestama küsitud andmed, et saaksime Kliendiga vajadusel ühendust võtta ja väljastada arve.

3.4 Kui Klient soovib kaupa saada teisele aadressile, tuleb sellekohane teade saata e-mailile home@homefashion.ee.

3.5 Tellimuses esitatud andmete täpsusest ja õigsusest sõltub Kliendi poolt ostetud toodete häireteta kohaletoimetamine ja vahest ka võimalikud lisakulutused. Tellimuse vormistamisel vajutage nupule "Vormista Ost"

3.6 Klient valib endale sobivaima kohaletoimetamise varjandi.

3.7 Olles üle kontrollinud andmete õigsuse, kinnitatakse tellimus vajutades nupule „Soorita Tellimus“

3.8 Müügileping loetakse sõlmituks juhul kui Klient on tasunud Nictara Kaubanduse OÜ arvelduskontole tasumisele kuuluva summa.

4 Tellitud kauba eest tasumine

4.1 Toodete eest saate tasuda läbi interneti panga deebet- ja krediitkaartidega.

4.2 Tellimuse kinnitusena saadetakse automaatselt Kliendi poolt edastatud e-mailile teade. Arvet saab kontrollida ja vajadusel välja printida kodulehelt peale tellimuse kinnitamist avanevalt lehelt.

Arvele on märgitud Kliendi kontanktandmed, Kliendi poolt tellitud tooted koos andmete ja hindadega ning HOMEFASHION.ee juriidilised andmed ja pangakonto number.

4.3 Tellimus ja arve tühistatakse juhul, kui Klient ei ole arvel näidatud summat tasunud 24 tunni jooksul alates arve väljastamisest.

5 Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

5.1 Peale Lepingu jõustumist vastavalt tingimuste punktile 3.8 ja eeldusel, et punkt 1.5 on täidetud, toimetatakse tooted hiljemalt 1-3 tööpäeva jooksul Itella Logistic OÜ (Itella SmartPOST) vahendusel Kliendini.

6 Tellimuse tühistamine, toote tagastamine ja -vahetamine

6.1 HOMEFASHION.ee-l on õigus tühistada Kliendi tellimus juhul, kui arve eest ei ole tasutud 24 tunni jooksul.

6.2 Kui kaup ei sobi või ei vasta Kliendi ootustele, on tal õigus see tagastada 14 tööpäeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastatav kaup peab olema kahjustamata, kasutamata, siltidega ja originaalpakendis. Raha tagastatud kauba eest laekub tagasi Kliendi pangakontole hiljemalt 10 tööpäeva jooksul alates kauba kättesaamisest HOMEFASHION.ee poolt ning peale vastavasisulise avalduse esitamist e-posti aadressile home@homefashion.ee. Kauba tagastamise kulud kannab ostja.

6.3 Tagastamisele ei kuulu kohaletoimetamise eest tasutud summad.

6.4 Vahetatava toote postikulu eest tasub Klient.

6.5 Kui Klient soovib tagastatava toote vahetada mõne teise toote vastu, tasub Klient tagastava toote eest postikulu. Uue vahetatud toote postitamise eest tasub HOMEFASHION.ee ühekordselt postikulu, iga järgneva vahetuse eest tasub ostja.

6.6 Kui tagastatav toode on halvenenud ja halvenemine on põhjustatud asjaoludest, mis ei ole tingitud HOMEFASHION.ee-st ning toote mittesihipärase kasutamise tulemusena, on HOMEFASHION.ee-l õigus tasaarvestada toote väärtuse vähenemine Kliendi poolt toote eest tasutud ning Kliendile tagastamisele kuuluva summaga.

7 Garantii ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine

7.1 Ootamatu defekti ilmnemisel peab Klient hiljemalt 14 päeva jooksul peale defekti ilmnemist saatma vastavasisulise teate esimesel võimalusel elektronpostiaadressile home@homefashion.ee. Ilma mõjuvata põhjuseta nimetatud tähtajal ilmnenud defekti kohta mitte teatamise korral ei ole Kliendil õigus HOMEFASHION.ee-lt nõuda toote parandamist ega vahetamist. Saadetav teade peab sisaldama arve koopiat, kliendi nime ja kontaktandmeid, kaebuse esitamise kuupäeva, HOMEFASHION.ee-le esitatavat nõuet ja võimalusel fotosid.

7.2 HOMEFASHION.ee ei vastuta: - Kliendi süül toote halvenemise/kahjustumise eest; - defekti eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase kasutamise ja hooldamise tagajärjel; - toote loomuliku füüsilise kulumise eest selle tavalise kasutamise korral.

7.3 Allahinnatud toodet tagasi ei võeta ja ei vahetata.

8 Vastutus ja vääramatu jõud

8.1 HOMEFASHION.ee vastutab Kliendi ees HOMEFASHION.ee poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

8.2 Klient vastutab HOMEFASHION.ee ees Kliendi poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

8.3 Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole ees ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteteostamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteteostamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud).

8.4 HOMEFASHION.ee ei kompenseeri moraalse kahju, mida võib tekitada kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste raames.

8.5 HOMEFASHION.ee ei kompenseeri Kliendi kulusid, mis tekivad asjaolust, et Klient võttis enda peale kolmandate (HOMEFASHION.ee mittesõltuvate) isikute ees kohustusi käesolevate tingimustega vastuolus olevatel tingimustel.

8.6 HOMEFASHION.ee ei kompenseeri kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmise tagajärjena ilmnenud mittekasutatud võimalusi.

9 Muud tingimused
9 Muud tingimused

9.1 HOMEFASHION.ee kasutab informatsiooni ainult Kliendi ostutellimuse täitmiseks. HOMEFASHION.ee ei avalda ostude sooritamise käigus teatavaks saanud informatsiooni kolmandatele osapooltele, v.a seadusega ettenähtud juhtudel.

9.2 HOMEFASHION.ee jätab endale õiguse saata Kliendile aegajalt infot uute toodete, kamapaaniate ja soodspakkumiste kohta. Kliendil on õigus nõuda oma andmete kustutamist HOMEFASHION.ee andmebaasist.

9.3 Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Klient ja HOMEFASHION.ee Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest teistest aktidest.

9.4 Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega on nii Kliendil kui ka HOMEFASHION.ee-l õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Kohtusse.

10 Maksed ja kaardimaksete turvalisus

10.1 HOMEFASHION.ee-s kauba eest tasumisel aktsepteeritakse krediitkaardid Visa, Mastercard, American Express.

10.2 Kaardimaksete edastamine toimub Pankade Kaardikeskuse serveri kaudu ja sellisel juhul kasutatakse kliendi ja Pankade Kaardikeskuse vahel alati turvalist ühendust. HOMEFASHION.ee sisestatud kaardi andmeid ei näe.

Makseviisid: Interneti kaardimakse (Visa, MasterCard). Peale tellimuse vormistamist suunatakse klient makse sooritamiseks Nets Estonia AS-i turvalisse keskkonda. Seal on eeltäidetud maksekorraldus, kus on kirjas tasumisele kuuluv summa. Peale kaardinumbri, turvakoodi (3 numbriline kood kaardi tagaküljel) ning kaardi kehtivusaja lõpu sisestamist autoriseerib Nets Estonia tehingu kliendi pangas.
Kaardiandmete küsimisel kasutatakse SSL-turvaprotokolli ning MasterCard SecureCode ja Verified by Visa turvaprogramme, mis tagavad selle, et vahetatavat informatsiooni ei saa kõrvalised isikud pealt kuulata ega muuta.

11 Lisainfo

11.1 Kui Kliendil tekib küsimusi HOMEFASHION.ee müüdavate toodete või nende tellimise kohta, võtke meiega ühendust kirjutades e-mailile home@homefashion.ee, tel. +372 6108402.